donderdag 8 november 2007

Populariteit groeit

In slechts een paar dagen maakt onze Kerk van Onafhankelijke Katholieken naam! Zo kregen wij van het ‘Management Henk Damen’ het volgende bericht:
‘U was er al van op de hoogte, maar Henk Damen (zie foto) geeft ook concerten in kerkgelegenheden! Eventueel met damesballet! Is dit wellicht ook iets voor uw prachtige kerk? Henk Damen doet het graag, en zal zeker voor de juiste eucharistische sfeer weten te zorgen!!’
Een Johan Sebastiaan Bach had minder uitroeptekens gebruikt.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Die Henk Damen moet u er niet in halen, hoor! Dat is zo’n zijden sok. Past helemaal niet bij onze kerk.

Ben Hoogeboom zei

Wees maar gerust, Thea. Die Damen komt er niet in.

Anoniem zei

Gelukkig, kapelaan. U heeft misschien het bericht gemist over het verschrikkelijke ‘noodweer’ (geweervuur) dat de heer Damen meende te moeten gebruiken jegens zijn rechterburen. Hij raakte zijn buren, maar werd toch vrijgesproken. Onbegrijpelijk. En gewoon doorgaan met zingen, en trachten een zo bekend mogelijke Nederlander te worden. Nee, geef mij dan toch maar Rob de Nijs. Hoewel, die is al te oud.

Anoniem zei

En ik weet nog veel intiemer en veel groezeliger details over die Damen te vertellen, hoor! Wat die allemaal doet...! De rest van het verhaal zet ik op mijn eigen site: Adriana Open!

Anoniem zei

Details die voor jou zelfs te groezelig zijn, buurvrouw Adriana?

Anoniem zei

Niet voor mij, lekkere jongen.

Ben Hoogeboom zei

Dames en heren. Weest u toch wat voorzichtiger. Dit is een kérkelijke site!